Elämä on erilainen vakiotankoilijan silmin. Tässä blogissa käydään oman mukavuusalueen ulkopuolella, ja takaisin tullaan taas yhtä tarinaa viisaampana, elämän hauskuutta silti menettämättä.

"You will find only what you bring in." -Master Yoda-

tiistai 22. lokakuuta 2013

Lihastykit ja koostevideo

Oli taas aika väkertää treenikoostetta. Pitemmittä puheitta, siinäpä on videota :)





Tätä kun muokkasin, niin tuntui jotenkin siltä, ettei se sisällä oikein mitään erikoista. No Ayshat ehkä joo. Kaiken maailman räpellyksiä, koukkupolvia ja löysiä nilkkoja. Sitten tympii tuo Hytkeen myrkynvihreä miljöö. Tämä kaikki yhdessä niin tuli jotenkin semmoinen pälli-fiilis, ja sen vuoksi lätkäisin siihen hassun biisin ja röntgen-filtterin, koska whyyyy not?

Koneelta löytyy kohta 50gigaa tankokuvia ja videoita, joten noiden koosteiden teko on välillä vähän hidasta, mutta sitäkin tärkeämpää jos tahtoo ikinä mitään pätkiä enää löytää tuosta massasta. En tosiaan kuvittele kovin tehokkaasti selailevani tuommoista määrää materiaalia. Arkistointikin on vain ajankohdan mukaan, yritä siinä sitten löytää joku tietty kuva tietystä liikkeestä...


Allegralle kuuluu hyvää. Work in progress. Sain viime treeneissä irrotettua yläjalankin, tosin vain hetkeksi, ja sain pidettyä käden kiinni tangossa kun sekin aiemmin irtosi ihan väistämättä. Tietämättömille tiedoksi, kyseessä on selästä voimakkaasti kiertävä liike joka sattuu sen selän lisäksi jalkaan ja käsiin, joko kierron, tangon paineen tai ihonipistyksen muodossa. Siitä kun tulee pois, on semmoinen olo kuin olisi ollut jollain letkulla. Kaikki tämä vaiva, ja eihän se tule mulla nätti olemaan vielä pitkään aikaan, koska en veny tarpeeksi jaloista, eli muotopuoleksihan tuo tulee väistämättä vähän jäämään ainakin toistaiseksi. Se venyvyys myös auttaisi, jos yläjalka on alempana niin se antaa yläkropankin mennä alemmas ja pääsee mukavampaan asentoon. Mulla ei ole tässä nyt selkäni koko potentiaali vielä edes käytössä. Tosin, siitä huolimatta seuraavana päivänä selässä tuntuu, että jotakin muutakin on tehty, kuin maattu sohvalla.
 Muotoutuva Allegra

Oon kuitenkin nyt tän Allegran päättäny saada ja sehän jumansviidu vielä tulee!! :D


Nythän mun tän hetken treenit on melkein pelkkää tankoa. Mulla on olemassa se valmentajan tekemä superyksinkertainen saliohjelma, mutten ole tehnyt sitäkään kuin pari kertaa. Syystä, että olen pelkästä tangosta jo niin puhki, ettei siinä salitreenissä olisi mitään mieltä. Ja oon varjellut itseäni loppuunpalamiselta, koska oon tosiaan 7 flunssaa sairastanut jo tän vuoden aikana, joten on syytä vähän katsoa miten paljoa itseään kuormittaa.Toisaalta jäi korvan taakse, kun valmentaja viimeksi sanoi, että parempi kun on kevyt vartalo mitä nostella. Jotenka, kannattaako mun kovasti esim jalkoja punttaillakaan? Kun taas toisaalta tykkäisin saada semmoiset kiinteät lihakset myös takamukseen.
Tämmöiseltä näyttää kuitenkin tällä hetkellä mun "guns". Mun käsitykit. Vaikka musta itsestä tuntuu, että mä oon vieläkin ihan heikko enkä jaksa sitä enkä tätä, niin on tuonne yläkroppaan silti tullu vaikka sun mitä muhkua.

Lokakuu 2013
Tässä vielä vertailuna kuva helmikuulta. En toki silloinkaan ihan täysin lihaton ollut, mutta on sitä tullut kyllä runsaasti lisää, tunnen sen ihan itsekin. Varsinkin olkapäät, hauikset ja erityisesti käsivarret.
Helmikuu 2013

Tämän alla olevan kuvan tilannetta en näe ongelmana. Itseltäni toki puuttuu tuo Barbien loppukroppa, enkä kyllä sen perään olekaan. Kurvit on kivat olla :) Mutta hauska kuva silti, kertoo omalla tavallaan, mitä tapahtuu kun aloittaa tankoilun :D

4 kommenttia:

  1. No vaaauuu. Mun kehittymättömään tankotanssisilmääni sun reenit näyttää superhyvältä! :O Paljon miten-kysymyksiä herää, näkisipä sun treeniä joskus livenä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Maallikon silmä on varmasti armeliaampi, tosin missäpä se oma silmä ei ois se pahin kriitikko :D Sulla on kuule näyttämättä vielä se teiän polttarivideo, jos oikein muistan niin semmonen on olemassa? ;)

      Poista
    2. Olet saanut virheellistä tietoa, videota ei ole. :)

      Poista
    3. Ei ole vai "ei ole" ;) ? Noooh, äkkiäkös teille uuden videon kuvais :D

      Poista